Okosotthonok

Okosan fűts, kisnyuszi csüccs!

2019.02.04 No Comments 2 perc olvasási idő

Nem, ez nem az előttünk álló húsvét legújabb locsolóverse, hanem a Bosch IoT kampányához készült dilis reklámfilm egyik sora. A kampány a „Like a Boss” internet-jelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. Ez itt egy több mint 6 milliós nézettségű extra válogatás:

A #LikeABosch kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. Hip-hop zenére, egy hipster srác azt mutatja be, hogy a Bosch a hálózatba kapcsolt termékek és megoldások vezető szállítója. A filmben a Bosch hőseként a mindennapokban felmerülő helyzeteket old meg a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásaival. Okostelefonjával a kezében egyaránt menő, intelligens és magabiztos módon vezérli autóját, fűnyíróját vagy éppen kávéfőzőjét, s mindig ura a helyzetnek. Egy kattintást mindenképp megér, és előre szólunk, a magyar szöveggel fűszerezve, komoly függőséget okoz!

És Te, milyen kütyüvel éreznéd igazi nagymenőnek magad?

Iratkozz fel hírlevelünkre!